Pages

BIODISC DAN ISU SEMASA

Pertama sekali, saya ucapkan jutaan terima kasih kepada anda semua kerana Waqqas melawat atau membaca blog saya ini. Entri kali ini saya nak Sediakan penjelasan tentang biodisc yang telah menerima banyak komen positif dan negatif sejak ia dipasarkan 2006 mulai.

BIODISC: penipuan / TIPU?


Isu pertama ialah tentang produk ini sendiri sama ada ia produk yang sahih, betul, SAH dan telah diuji atau produk penipu atau penipuan (istilah yang popular di internet).

Sebelum menjawab persoalan ini, ingin saya tegaskan, biodisc bukan satu produk untuk merawat penyakit tertentu seperti ubatan hospital, BEAUTY atau Homeopati dan Sebagainya. Fungsi kaca yang telah dimampatkan dengan 13 jenis mineral ini ialah menukarkan udara menjadi udara yang bertenaga dan yang keduanya Menghasilkan skalar tenaga dll sila e-mail ke webmaster@pidra-indonesia.org di suluh arah Lawan jem.

Kuasa udara sebagai penyembuhan semulajadi di bersebelahan skalar tenaga inilah yang telah memainkan peranan Menjadikan biodisc satu produk yang telah membantu ramai orang yang mengalami masalah kesihatan yang kronik, bukan sahaja di Malayisa Sebaliknya di seluruh dunia. Keajaiban udara sebagai ejen penyembuhan telah dikaji dan disahkan oleh Umno udara, Dr Masaru Emoto dll, manakala skalar tenaga anda boleh baca Barron Laporan. Kedua2nya ada dalam blog ini.

Testimoni penipuan / TIPU?


Testimoni yang dipaparkan dalam blog ini cuma sebahagian kecil daripada hasil positif rencana-rencana biodisc yang direkodkan di internet. Di luar sana banyak lagi kisah-kosah mereka yg dapat Manfaat daripada biodisc.

Ada yang menuduh Testimoni biodisc adalah rekaan atau syok sendiri atau dibuat-buat. Untuk golongan ini saya cadangkan anda datang dan Dengar sendiri dalam perjumpaan kami setiap minggu di Batu Pahat, JB, Seremban atau PJ. Jika anda terus kata tidak mahu dan tetap kata tipu, ini bermaksud anda bodoh Sombong.

Bodoh bermaksud jahil tapi tak mahu belajar manakala Sombong bermakna tidak mahu menerima Kebenaran dan sengaja menolaknya. Spesies memang ini Wujud. Tapi bukan andalah, orang lain. (Saya akan poskan kisah Testimoni baru pelanggan saya selepas ini.)

Semua pelanggan saya yg guna biodisc, alhamdulillah ada peningkatan yg sgt positif. Jika tidak utk penyakit yg difokuskan pun, ia bermanfaat utk sakit lain. Maknanya ada Kesan la. Pengguna2 ni Bukannya pelakon yg dibayar utk Menunjukkan keberkesanan biodisc. Sape nak bayar? Fikirlah sendiri, boleh bertahan dan maju ke syarikat serta ejen yg jual produk tipu? Ada tak orang yg buat laporan Polis atau kpd SSM, Bank Negara, PPIM atau KPDNKK bahawa biodisc dan QNet tipu?

HARGA mahal


Perihal isu harga ini anda boleh baca dalam Entri bertajuk "Berbaloikah Memiliki Biodisc". Ia bersifat subjektif. Salah seorang pelanggan saya telah habis Ribuan ringgit utk mengubat sakit gastrik yg kronik dan telah berusaha Pelbagai cara. Tapi sekarang beliau telah sembuh dan mampu qada puasa (tak lama lagi nak puasa kan). Begitu juga pesakit diebetes, kanser, buah pinggang dsb yg Kos rawatannya bukan Ribuan malah Puluhan dan ratusan ribu ringgit. Salah ke cuba biodisc sbg Rawatan alternatif? Tiada paksaan utk anda beli biodisc, kami hanya berkongsi sahaja manfaat. Begitu juga kami tak memaksa anda utk mempercayainya. Anda semua Allah kurniakan AKAL, fikirlah, berusaha dan Tawakal.

ADA BIODISC murah?

Biasala, bila ada produk yg meletup dan terkenal, ada saje yg menirunya. Biodisc yg murah yg dijual dlm sebuah laman web tu adalah tiruan. Pulak tu anda kena beli borong, 50 biji gitu. Memang nampak sebiji mcm biodisc Sebenar. Faham sajelah kalau tiruan, tiada jaminan akan keberkesanannya kerana dibuat ikut suka dia, dah tentu takde apa di dalamnya. Nak yg ori beli dari saya atau mana2 wakil QNet. Itupun anda beli atas nama dan alamat anda dari QNet, sama ada anda ambil sendiri di ofis atau bersama pos ke alamat anda. Kami tiada simpan stok dan tiada stokis.

SAYA DAH Guna TAPI TAK BERKESAN PUN!

Harap bersabar. Kalau anda dah kronik, takkan seminggu dua boleh baik ... Majukan sampai 6 bulan. Utk nampak Kesan signifikan tak sama bagi setiap org, yg ada cepat ada yg lambat. Satu lagi cara guna mesti betul. -(dipetik dari blog biodisctech.blogspot.com)
 

Sample text

Sample Text