Pages

KAMI ALAMI SENDIRI



"Salam Tuan saya baru aje join qnet.walaupun 2 tahun lepas ada org cina kenal kan saya biodisc ni di singapore.tapi saya tak minat Sebab banyak Dengar yang negatif pasal QNet terutama goldquest yang pernah Beroperasi di Singapura dulu.lagi pun produk energi ni dah belambak kat pasaran.apabila saya ada di ofis KL kawan saya nak berkongsi pasal bisnes NTV dia tak bilang produk dan company.kalau dia bilang biodisc siang-siang lagi saya tak akan Layan!

Bila dia sampai ofis kenalkan biodisc dalam hati saya berkata dia ni buang masa aje!! aku tak join punya tapi Allah menentukan segala-galanya.

Selepas diberi penerangan dan Testimoni, hati saya andai ditukar kerana melihat banyak menafaat dari segi kesihatan yang dapat dikongsi bersama dengan Famili dan Rakan yang ada.

Selepas 2 minggu rakan saya bersama Hj Ibrahim bersama Ustaz Nazree datang ke ofis kebetulan bos saya Encik Azhar dah 3 hari mengalami sakit lutut yang cukup menyiksakan.

Alhamdulilah selepas buat Rawatan dengan biodisc selama masa sebelum beliau mampu berjalan seperti biasa dan tak rasa sakit lagi sampai sekarang dan terus senarai sebagai ahli qnet.

Kata beliau pada saya ini kaca sudah tentu Ajaib!! InsyaAllah beliau akan gegar kan produk biodisc ke pasaran seluruh malaysia, Singapura, indonesia dan dunia.
"Ameen YARABAL ALAMEEN.WASALAM" -.ZOULKEFLI (dipetik dari blog biodisctech.blogspot.com)
 

Sample text

Sample Text