HOTLINE:
untuk penerangan lanjut , membeli produk atau menjadi ahli, sila hubungi
012-7490786 Zulkifli / 013-2173130 Azwan

SESUATU YANG AJAIB...


Air adalah salah satu keperluan yang paling penting untuk tubuh manusia bukan sahaja untuk melaksanakan pada kemuncaknya, tetapi berfungsi sama sekali. Sebagai syarat untuk kehidupan yang sihat, kita mesti memastikan tahap penghidratan dalam badan kita sentiasa diisi semula untuk mengambil kira liter hampir dua air kita kalah sepanjang setiap hari.

Air minuman adalah penting, bagaimanapun, terdapat satu cara untuk meningkatkan dan memperbaiki Biocompatibility molekul air. Terdapat juga cara untuk air minuman anda untuk meningkatkan paras tenaga dan keharmonian pada masa yang sama! Dan ia hanya dengan air minuman yang telah bertenaga dan dipertingkatkan oleh Amezcua Bio Disc.

Amezcua Bio Disc telah dinilai oleh pelbagai institusi dan diketahui untuk mengurangkan nilai ketegangan permukaan air. Ini seterusnya membuatkan air lebih hydratious, oleh itu meningkatkan keserasian molekul air dengan sel-sel badan. Air yang dirawat dengan Amezcua Bio Disc juga menghasilkan kristal air yang indah dan sempurna berbentuk, tanda-tanda air dengan tahap tenaga yang tinggi dan kualiti yang baik. Pelbagai keputusan ujian juga menunjukkan bahawa Amezcua Bio Disc boleh meningkatkan paras tenaga dan keharmonian dalam orang-orang yang menggunakan cakera atau air minuman yang dirawat dengan.

Amezcua Bio Disc diperbuat daripada mineral semula jadi yang teknikal kejuruteraan, struktur terikat dalam kaca di peringkat molekul dengan menggunakan kaedah pelakuran haba tinggi. Melalui gabungan ini mineral dan teknik fusion, medan tenaga yang positif diwujudkan.

Faedah Utama

  • Berasa segar dan muda kembali.
  • Air minuman yang dirawat dengan Amezcua Bio Disc untuk meningkatkan keharmonian dan tahap tenaga.
  • Memudahkan pemindahan nutrien dan meningkatkan Biocompatibility air untuk mendapatkan lebih banyak minuman anda.

sesuatu yang luarbiasa..

BIODISC: KACA AJAIB MERAWAT AIR MENJADI AIR YANG BERTENAGA SETERUSNYA MENYEMBUHKAN PENYAKIT SECARA SEMULAJADI TANPA UBAT DAN PEMBEDAHAN, INSYAALLAH. HANYA DENGAN MINUM DAN MANDI SERTA TEKNIK SULUHAN. TESTIMONI KANSER, LUKEMIA, SIS (KETUMBUHAN DALAM RAHIM), DIABETES, STROKE, DARAH TINGGI, MASALAH JANTUNG, BUAH PINGGANG, BATU KARANG, GOUT, MIGRAINE, GASTRIK, ASMA, SAKIT KULIT, SENDI DAN BANYAK LAGI. JUGA BERFUNGSI MENINGKATKAN TENAGA DAN MENYIHATKAN TUBUH BADAN.
simpan 8
simpan 7
simpan 6

BIODISC DAN ISU SEMASA

Pertama sekali, saya ucapkan jutaan terima kasih kepada anda semua kerana Waqqas melawat atau membaca blog saya ini. Entri kali ini saya nak Sediakan penjelasan tentang biodisc yang telah menerima banyak komen positif dan negatif sejak ia dipasarkan 2006 mulai.

BIODISC: penipuan / TIPU?


Isu pertama ialah tentang produk ini sendiri sama ada ia produk yang sahih, betul, SAH dan telah diuji atau produk penipu atau penipuan (istilah yang popular di internet).

Sebelum menjawab persoalan ini, ingin saya tegaskan, biodisc bukan satu produk untuk merawat penyakit tertentu seperti ubatan hospital, BEAUTY atau Homeopati dan Sebagainya. Fungsi kaca yang telah dimampatkan dengan 13 jenis mineral ini ialah menukarkan udara menjadi udara yang bertenaga dan yang keduanya Menghasilkan skalar tenaga dll sila e-mail ke webmaster@pidra-indonesia.org di suluh arah Lawan jem.

Kuasa udara sebagai penyembuhan semulajadi di bersebelahan skalar tenaga inilah yang telah memainkan peranan Menjadikan biodisc satu produk yang telah membantu ramai orang yang mengalami masalah kesihatan yang kronik, bukan sahaja di Malayisa Sebaliknya di seluruh dunia. Keajaiban udara sebagai ejen penyembuhan telah dikaji dan disahkan oleh Umno udara, Dr Masaru Emoto dll, manakala skalar tenaga anda boleh baca Barron Laporan. Kedua2nya ada dalam blog ini.

Testimoni penipuan / TIPU?


Testimoni yang dipaparkan dalam blog ini cuma sebahagian kecil daripada hasil positif rencana-rencana biodisc yang direkodkan di internet. Di luar sana banyak lagi kisah-kosah mereka yg dapat Manfaat daripada biodisc.

Ada yang menuduh Testimoni biodisc adalah rekaan atau syok sendiri atau dibuat-buat. Untuk golongan ini saya cadangkan anda datang dan Dengar sendiri dalam perjumpaan kami setiap minggu di Batu Pahat, JB, Seremban atau PJ. Jika anda terus kata tidak mahu dan tetap kata tipu, ini bermaksud anda bodoh Sombong.

Bodoh bermaksud jahil tapi tak mahu belajar manakala Sombong bermakna tidak mahu menerima Kebenaran dan sengaja menolaknya. Spesies memang ini Wujud. Tapi bukan andalah, orang lain. (Saya akan poskan kisah Testimoni baru pelanggan saya selepas ini.)

Semua pelanggan saya yg guna biodisc, alhamdulillah ada peningkatan yg sgt positif. Jika tidak utk penyakit yg difokuskan pun, ia bermanfaat utk sakit lain. Maknanya ada Kesan la. Pengguna2 ni Bukannya pelakon yg dibayar utk Menunjukkan keberkesanan biodisc. Sape nak bayar? Fikirlah sendiri, boleh bertahan dan maju ke syarikat serta ejen yg jual produk tipu? Ada tak orang yg buat laporan Polis atau kpd SSM, Bank Negara, PPIM atau KPDNKK bahawa biodisc dan QNet tipu?

HARGA mahal


Perihal isu harga ini anda boleh baca dalam Entri bertajuk "Berbaloikah Memiliki Biodisc". Ia bersifat subjektif. Salah seorang pelanggan saya telah habis Ribuan ringgit utk mengubat sakit gastrik yg kronik dan telah berusaha Pelbagai cara. Tapi sekarang beliau telah sembuh dan mampu qada puasa (tak lama lagi nak puasa kan). Begitu juga pesakit diebetes, kanser, buah pinggang dsb yg Kos rawatannya bukan Ribuan malah Puluhan dan ratusan ribu ringgit. Salah ke cuba biodisc sbg Rawatan alternatif? Tiada paksaan utk anda beli biodisc, kami hanya berkongsi sahaja manfaat. Begitu juga kami tak memaksa anda utk mempercayainya. Anda semua Allah kurniakan AKAL, fikirlah, berusaha dan Tawakal.

ADA BIODISC murah?

Biasala, bila ada produk yg meletup dan terkenal, ada saje yg menirunya. Biodisc yg murah yg dijual dlm sebuah laman web tu adalah tiruan. Pulak tu anda kena beli borong, 50 biji gitu. Memang nampak sebiji mcm biodisc Sebenar. Faham sajelah kalau tiruan, tiada jaminan akan keberkesanannya kerana dibuat ikut suka dia, dah tentu takde apa di dalamnya. Nak yg ori beli dari saya atau mana2 wakil QNet. Itupun anda beli atas nama dan alamat anda dari QNet, sama ada anda ambil sendiri di ofis atau bersama pos ke alamat anda. Kami tiada simpan stok dan tiada stokis.

SAYA DAH Guna TAPI TAK BERKESAN PUN!

Harap bersabar. Kalau anda dah kronik, takkan seminggu dua boleh baik ... Majukan sampai 6 bulan. Utk nampak Kesan signifikan tak sama bagi setiap org, yg ada cepat ada yg lambat. Satu lagi cara guna mesti betul. -(dipetik dari blog biodisctech.blogspot.com)

KAMI ALAMI SENDIRI



"Salam Tuan saya baru aje join qnet.walaupun 2 tahun lepas ada org cina kenal kan saya biodisc ni di singapore.tapi saya tak minat Sebab banyak Dengar yang negatif pasal QNet terutama goldquest yang pernah Beroperasi di Singapura dulu.lagi pun produk energi ni dah belambak kat pasaran.apabila saya ada di ofis KL kawan saya nak berkongsi pasal bisnes NTV dia tak bilang produk dan company.kalau dia bilang biodisc siang-siang lagi saya tak akan Layan!

Bila dia sampai ofis kenalkan biodisc dalam hati saya berkata dia ni buang masa aje!! aku tak join punya tapi Allah menentukan segala-galanya.

Selepas diberi penerangan dan Testimoni, hati saya andai ditukar kerana melihat banyak menafaat dari segi kesihatan yang dapat dikongsi bersama dengan Famili dan Rakan yang ada.

Selepas 2 minggu rakan saya bersama Hj Ibrahim bersama Ustaz Nazree datang ke ofis kebetulan bos saya Encik Azhar dah 3 hari mengalami sakit lutut yang cukup menyiksakan.

Alhamdulilah selepas buat Rawatan dengan biodisc selama masa sebelum beliau mampu berjalan seperti biasa dan tak rasa sakit lagi sampai sekarang dan terus senarai sebagai ahli qnet.

Kata beliau pada saya ini kaca sudah tentu Ajaib!! InsyaAllah beliau akan gegar kan produk biodisc ke pasaran seluruh malaysia, Singapura, indonesia dan dunia.
"Ameen YARABAL ALAMEEN.WASALAM" -.ZOULKEFLI (dipetik dari blog biodisctech.blogspot.com)
simpan 3
simpan 2
 

Sample text

Sample Text